Afdelingsbestyrelsen
Hvervet som medlem af afdelingsbestyrelsen inkl. formanden er ulønnet, dvs. at bestyrelsen udfører et frivilligt arbejde. Afdelingen betaler dog rimelige udgifter i forbindelse med afdelingsbestyrelsens arbejde som fx forplejning ved bestyrelsesmøder, kontorartikler, med videre.
Afdelingsbestyrelsen aflægger regnskab for disse udgifter på det ordinære afdelingsmøde i foråret. Du kan se de seneste regnskaber her!
Udlevering af gæste p-licens (24 timer) sker kun når bestyrelsen har kontortid, hver tirsdag fra kl. 17.00 – 18.00, i lige uger.
Du har mulighed for at kontakte afdelingsbestyrelsen via e-mail: ab@afd127.dkDu kan også ringe eller sende en sms til bestyrelsen på 52 50 38 53. Telefonen er åben hver tirsdag og torsdag, mellem kl. 17.00 - 19.00
Vi bestræber os på at svare alle seriøse henvendelse hurtigst muligt. Husk at skrive dit navn, adresse og telefonnummer.